| Index / Add-ons / Ranks? |
|
Hoi, Ik heb even een vraagje. Heeft iemand toevallig een rangen systeem met plaatjes voor het forum? Dus wanneer je 100 tot 200 berichten hebt, krijg je 1 ster. 200 tot 500 2 en ga zo maar door. Als iemand die heeft zou die hem misschien willen plaatsen bij de add-ons? Of is deze functie er al? Alvast hartelijk dank! Derk |
|
|
DT Moderator Posts: 195
|
Hallo Derk, volgens mij is deze functie er voor DT4.x (nog) niet voor zover ik zie. Toen der tijd had ik hem wel gemaakt voor DT2.x maar zodra DT5.x uitkomt zal ik zeker weer zo'n addon gaan maken .
|
|
|
|
voor DT2 was hij der idd wel, ik heb hem ook niet gemaakt voor DT4, aangezien ik er zelf niks mee doe.. Maar het is zeer eenvoudig te maken, dus als piet0r lang op zich laat wachten, knutsel ik wel even iets inelkaar voor DT5
|
|
| ____________________________________________________ || CowPoop.nl || |
||
|
Oke, heb net v 4 geďnstalleerd. Komt v5 al snel dan? En upgraden is dan heel makkelijk? Niet dat ik weer me hele style weg heb.. | |
|
DT Moderator Posts: 683
|
DT5 kom er aan, upgraden is erg makkelijk alleen je style ben je totaal kwijt.. | |
| ____________________________________________________ DirectTopics Support |
||
|
Ai.. ![]() Nah jah, we bouwen het zelf wel ff in. |
|
|
DT Support Posts: 182 |
Uiteindelijk is dit maar een simpel if structuur die je moet inbouwen. bv:
Code
Je template:
Code
Ik ben er zeker van dat er vlak na de release van DT5 een add-on hiervoor zal klaarliggen. Er zijn meerdere mensen die dit willen maken, en er ligt er hier al 1tje klaar .Succes ermee ./edit Wel het veldnaampje van $Post['led_posts'] aanpassen. Deze noemt anders in DT4 denk ik. Deze reactie is het laatst gewijzigd door Fré op Dinsdag 09 Mei 2006 om 22:45 |
|||||
| ____________________________________________________ We noemen dat een mooie dag | {debug} |
||||||
|
Development Posts: 1131
|
Quote:
Fré schreef op Dinsdag 09 Mei 2006 om 22:38 Uiteindelijk is dit maar een simpel if structuur die je moet inbouwen. Ik zou het anders via een array doen, is het iets dynamischer voor aanpassingen..
Code
Hier klein scriptje onder en het is klaar.. ![]() Hier een |
|||
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||||
|
DT Support Posts: 182 |
Achja, je coding stijl is veranderd
Deze reactie is het laatst gewijzigd door Pieter op Woensdag 10 Mei 2006 om 14:52 |
|
| ____________________________________________________ We noemen dat een mooie dag | {debug} |
||
|
DT Moderator Posts: 195
|
Quote:
Daar ben ik het momenteel wel mee eens ja Ben benieuwd hoe DT5.x eruit gaat zien qua codering. //Sorry, ging even wat mis
|
|
|
Development Posts: 1131
|
Quote:
Heeft weinig met coding stijl te maken, slechts wat duidelijker, sneller en beter is
|
|
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||
|
|
Is het mogelijk om de add-on voor DT2 om te zetten naar DT4? Ik zie DT5 niet snel uitkomen namelijk. Met al die onduidelijkheid... | |
|
komt deze er nu voor 5? | |
|
Quote:
Pieter schreef op Maandag 08 Mei 2006 om 12:32 Hallo Derk, volgens mij is deze functie er voor DT4.x (nog) niet voor zover ik zie. Toen der tijd had ik hem wel gemaakt voor DT2.x maar zodra DT5.x uitkomt zal ik zeker weer zo'n addon gaan maken .Inmiddels is ie er nog niet maarja... Haha!!! |
|
|
Wanneer komt deze update? | |
| Pagina's in dit topic: 1 |