| Index / Bug Report / [bug all pages?] headers.. |
|
Hallo, elke keer als ik gegevens submint.. krijg ik zon error :
Code
... maar als ik er : ob_start(); bovenzet, en : ob_end_flush(); onderzet dan is er niks meer aan de hand.. weet iemand hoe dit kan? en hoe ik het sneller kan verhelpen want om nou bij elke pagina dat te doen.. Alvast bedankt ![]() Met vriendelijke groet, Kevin Deze reactie is het laatst gewijzigd door kevin22 op Zondag 06 Mei 2007 om 17:06 |
|||
|
DT6 Medewerker Posts: 69
|
Ik citeer Civil van Techzine: Quote:
Je mag geen output naar de browser versturen voordat je de headers aanpast. Headers worden verzonden naar de browser voor de html, zie het als eerst wat informatie die de browser kan gebruiken, daarna een lege regel en dan de html. Als je dus al wat html hebt geecho'ed in de php code kun je daarna niet nog achteraf de headers veranderen. Dingen als cookies plaatsen, sessies starten, redirects, content-types, etc moet allemaal gebeuren voordat er uberhaupt maar een spatie of lege regel geoutput wordt. Wat je wel kan doen is een ob_start() aan het begin van de code zetten en een ob_end_flush() aan het einde van de code. Dan wordt alle output gebufferd en pas geoutput aan het einde van het script. Dit vraagt echter wel meer geheugen afaik (ik gebruik het nooit). Ik kon het zelf wel gaan uitleggen, maar dit leek me een stuk sneller ![]() EDIT: Plaats die foutmelding eventjes in een [ code ] Tegen layout uitrekking.
Deze reactie is het laatst gewijzigd door jlkiller op Zondag 06 Mei 2007 om 15:51 |
|
| ____________________________________________________ Fastlog |
||
|
dan moet ik dat dus op elke pagina gaan toevoegen? want dat het moest, daar was ik al achter.. |
|
|
Development Posts: 1131
|
Heb je iets aan de software veranderd ofzo? | |
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||
|
nope.. kan het aan php versie liggen ofzo? | |
|
DT6 Medewerker Posts: 69
|
Mwhua, lijkt me sterk... Weet je zeker dat je niks veranderd hebt? Met het veranderen van de layout ofzo? | |
| ____________________________________________________ Fastlog |
||
|
DT6 Medewerker Posts: 184 |
Als je niks hebt veranderd, upload alles dan even opnieuw en misschien opnieuw installeren? Geef anders even het URL van dat forum. | |
| Pagina's in dit topic: 1 |