| Index / Technische Hulp / Kladblok |
|
Hallo allemaal, Ik heb hulp nodig met het kladblok!! Als het goed is heeft u nu de database aangemaakt, dus kunnen we ook de gegevens invullen (ik ga er vanuit dat het wachtwoord en de gebruikersnaam bij uw bekened zijn). Open nu in de includes map het bestand: "db_connect.inc.php". En omdat dit een php bestand is moet u dit openen met kladblok of de codeview van dreamweaver, of een ander programma. Als het goed is ziet u nu een pagina met een aantal regels code waaronder dit stuk: Bovenaan vult u op de plaats van de sterretjes uw forumnaam in, sterretjes staan nergens..! deze naam komt ook in het bevestegings mailtje te staan voor de registraties. Daaronder staat de url van je database, bij de meeste hosters is dit gewoon localhost dus dat kunt u gewoon zo laten staan. Daaronder ziet u de gebruikersnaam staan het wachtwoord, daar vult u de gegevens in die phpmyadmin staan of de gegevens die u van uw hoster hebt gekregen. Daaronder staat de databasenaam, die heeft u net in stap 2 aangemaakt dus die naam moet u daar invullen. Ik kan deze stappen niet maken, dit is mijn kladblok: <? //Configuratie $Connect_url = 'localhost'; //URL van je database $Connect_user = ''; //Gebruikersnaam van je database $Connect_pass = ''; //Wachtwoord van je database $Connect_database = ''; //De naam van je database ?> Snel hulp alsjeblieft! |
|
|
Development Posts: 55 |
<? //Configuratie $Connect_url = 'localhost'; //URL van je database $Connect_user = '*1'; //Gebruikersnaam van je database $Connect_pass = '*2'; //Wachtwoord van je database $Connect_database = '*3'; //De naam van je database ?> BIJ *1 de gebruikersnaam van je Database invullen. Bij *2 het wachtwoord van de database. Bij *3 de naam van de database. in sommige gevallen moet er op de plek van 'localhost' iets anders staan maar dat is bij hoge uitzondering |
|
| Pagina's in dit topic: 1 |