| Index / Add-ons / [DT 4]Dropdownmenu topicpaginas |
|
|
Ik heb een addon gemaakt voor een dropdownmentje in bv active.php en forum.php Met deze addon word er een dropdownmenu weergegeven, met de aantal paginas van het topic, in activetopics of het subforumindex. ![]() Natuurlijk moet je er zelf ook nog iets voor doen, dus let op ![]() Open active.php Als je dan vrijwel onderaan kijkt, zie je daar tpl assign gebeurtenissen staan.. ($tpl->assign('topicviews', $topic['topicviews']); ) Zet deze code daar onder:
Code
Opslaan en uploaden. Open nu active.tpl Daar zul je boven aan zien staan:
Code
Hier zetten we deze onder:
Code
(dus nog wel boven "</head>" Daarna gaan we opzoek naar:
Code
dit zul je vinden rond regel 30 als het goed is.. Daar maken we dit van:
Code
Opslaan en uploaden ![]() Dan moeten we nog even in style.css, onder het gedeelte "Overige stijlen" de volgende regel neer zetten:
Code
Ook deze slaan we op en zetten we op de server ![]() Je kan natuurlijk ook gewoon de zelfde style gebruiken als je dropdownmenu bovenin bij je topics.. Als het goed is moet het nu werken ![]() Dit is natuurlijk ook te doen bij forum.php en forum.tpl succes. /maakt buiging en verwacht applaus ![]() euh.. en live voorbeeld is natuurlijk hier te vinden
|
|||||||||||||
| ____________________________________________________ || CowPoop.nl || |
||||||||||||||
|
/applaus Netjes
|
|
|
DT Moderator Posts: 195
|
Mooie addon ThE-FuNkY! | |
|
|
Fijne addon ! ![]() Wel vind ik het spijtig dat zo'n dropdown list altijd lelijk staat tussen die velden |
|
|
|
dankje ![]() ik heb nog even aangepast, ik was het style.css gedeelte vergeten ![]() want ik maak gebruik van 'dropdown2' in de addon.. dit is natuurlijk ook aan te passen als je de 2 dropdowns de zelfde achterkleur hebt, dan is dat niet nodig
|
|
| ____________________________________________________ || CowPoop.nl || |
||
|
|
Whoei nice hoor ![]() Werkt super
|
|
| ____________________________________________________ gestoorde.com |
||
|
|
bij mij als ik op p2 klik kom ik weer bij het index uit mijn forum http://nvl.funpic.org (voor een vereneging ) kijk bij topic test (onderaan) |
|
| Pagina's in dit topic: 1 |