Portaal site MET DirectTopics!

Pagina's in dit topic: 1

Index / Ideeën Bus / Portaal site MET DirectTopics!
Littledc Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 02 Januari 2006 om 13:51  Profiel Homepage 

momenteel ben ik met men crew bezig aan een website te bouwen voor online gaming.

Daar ik vind dat je met directtopics nog veel kan doen hebben we besloten om in de site directtopics te verwerken zodanig dat je een kleine portaalsite krijgt.

Alles blijft hetzelvde zoals het forum standard is enkel de header en de footer gaat een beetje verwerkt worden.

Header menu gaat links in een soort dropmenu komen .
soon een previeuw.

Groetjes en respect voor directtopics coders!  
arnout Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 02 Januari 2006 om 14:03  Profiel Skype Homepage 

Leuk.  
oberon Status van deze gebruiker Gepost op Dinsdag 28 Februari 2006 om 16:02  Profiel  

Leuk bedacht :)
Ik ben hier ook mee bezig.
Ik gebruik de directtopic source altijd graag voor dat soort dingen, omdat het heel flexibel en fijn gescript is :)  
Twisted_Logic Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 06 Maart 2006 om 19:42  Profiel  
DT6 Medewerker
En is het al gelukt? :o  
oberon Status van deze gebruiker Gepost op Zaterdag 29 April 2006 om 08:31  Profiel  

Nee niet echt, kwacht op DT5 :P  
Pagina's in dit topic: 1