| Index / Mededelingen / Nieuwe DT Frontpage |
|
Development Posts: 1131
|
Bij een nieuwe DT versie hoort natuurlijk ook een nieuw jasje voor de Frontpage. Kreeg soms wat opmerkingen dat de FP er wat oud uit zag, met het nieuwe jasje is hij weer wat vrolijker ![]() Hierbij bedank ik Michiel voor het maken van mn layout hiervoor
|
|
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||
|
DT Moderator Posts: 195
|
Ziet er strak uit Mark .Alleen vind ik het jammer dat het forum nu ook niet die kleur heeft gekregen van de Frontpage zoals het vroeger ook was. Die mooie strakke blauwe achtergrond met veel wit
|
|
|
DT Support Posts: 290
|
Woei, eindelijk staat hij er Ik moet zeggen dat hij er erg mooi bij staat Piet0r, moet ik het forum ook blauw maken
|
|
|
|
Ofcourse moet het forum weer blauw worden zoals het was bij DT1.x en DT2.x dat oogt veel frisser ![]() Ben nu wel een beetje uitgekeken op die grijzige stijl, we gaan tenslotte de zomer in! En als ik een grijzige website wil bekijken ga ik wel naar 9292ov.nl Dus ik ben hard voor om het blauwe thema weer terug te brengen .
|
|
|
|
Kijk hier eens: http://forum.directtopics.nl/forum/topic/614 Die is ook blauw
|
|
|
|
Weet ik, kijk al een tijdje mee daar . Maar die is voor DT een beetje te blauw . Gewoon dezelfde achtergrond zoals op de FP van DT etc .
|
|
|
DT Moderator Posts: 683
|
We kunnen natuurlijk een tweede style maken en die ook te downloaden zetten oid. Maar ik geef toe een forum in style can de Frontpage is niet verkeerd. | |
| ____________________________________________________ DirectTopics Support |
||
|
|
Ik wil voor DT best wel een blauw thema maken in de kleuren van de frontpage heur. | |
|
|
nice ![]() al had ik hem natuurlijk al lang gezien ![]() nu ook werkend.. goed gedaan mark en schroefje
|
|
| ____________________________________________________ || CowPoop.nl || |
||
|
Netjes nice work Michiel en Mark |
|
|
|
Mooie Frontpage ja ![]() En zo'n thema voor het forum zou ook leuk zijn
|
|
|
|
Quote:
DirectTopics en DirectTopics Forum word gehost door Dolphin-IS Mooie frontpage, wel dt-foutje. (nee, geen DirectTopics foutje )
|
|
| Pagina's in dit topic: 1 |