VenS Design.nl

Pagina's in dit topic: 1

Index / Show je forum! / VenS Design.nl
Michiel Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 08 Mei 2006 om 14:03  Profiel Homepage 
DT Support

Ik draai als DT Crew lid natuurlijk ook een DT forum, en die wou ik wel eens laten zien. Het is nog niet het officiele forum maar het dev forum (er zitten dus nog wat foutjes in ed).

Mijn website heb ik samen met Mark ontwikkeld (mark php en ik heb al het template werk ed gedaan). Wij zijn hier nu al een kleine 2 maanden mee bezig. We hebben natuurlijk ook andere dingen te doen ;)

Maar goed, to the point. Mijn forum is hier te vinden:

http://dev.vens-design.nl/forum/index

Ja je ziet het goed. Ik draai een DT 5 forum. Waarom? Omdat mijn frontpage nouw samenwerkt met het forum. Zelfde gebruikers ap ed.

De frontpage is trouwens hier te vinden:

http://dev.vens-design.nl/

Registreren kan via het forum (staat nog geen link op de frontpage).

Om ook maar gelijk te spammen :9 Als je je registreert en je houd van bug hunten, meld dat dan even in een topic dan geef ik je toegang tot het bug report gedeelte :) Dit geld dan natuurlijk alleen voor de frontpage software.  
Derk Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 15 Mei 2006 om 07:04  Profiel  

Misschien je site in het midden zetten?  
Fré Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 15 Mei 2006 om 17:52  Profiel Homepage 
DT Support

Zeer mooie samenhang van kleuren ! Het geheel ziet er zeer professioneel uit.

De footer die doorloopt voor de reclame vind ik alleen wat minder. Maar dat is waarschijnlijk smaak :). Het pijltjes knop gegeven ziet er ook leuk uit. Krijg je als moderator daar ook extra user info te zien ?

Dan rest alleen het top menu nog .. Dat ken ik precies :p, heb je dat toevallig van Mark ? ;)  
Michiel Status van deze gebruiker Gepost op Woensdag 17 Mei 2006 om 01:00  Profiel Homepage 
DT Support

Hehe, ik ben nog druk bezig. Dat menu komt inderdaad van mark :p

Onder dat pijltje zit geen admin info. Aangezien dat ookal rechts boven staat. Ik wou allen het wat opgeruimder. Vandaar ook dat de titel nu direct onder de naam staat.  
Mark2 Status van deze gebruiker Gepost op Woensdag 17 Mei 2006 om 13:40  Profiel  

mooi hoor alleen niet mijn smaak. Ik vind dat witte in het midden een beetje onoverzichtelijk met alleen zwarte letters. Zo zie je niet zo snel wat de headlines zijn en de onderwerpen. Met meer kleuren heb je dat wel vind ik.

Deze reactie is het laatst gewijzigd door op Woensdag 17 Mei 2006 om 13:41

Pagina's in dit topic: 1