| Index / Bug Report / [DT5] Pushmessage verwijderen |
|
DT6 Medewerker Posts: 184 |
Stel je ontvangt een pushmessage, je opent hem en je drukt ipv op 'Ik ga akkoord' op 'Verwijderen' dan gooit hij dat ding weg, maar is hij niet geaccepteerd door jou zelf waardoor je dus niks meer kan... Hij blijft dan namelijk in je inbox hangen. Ik probeer dat wel ff te fixen
|
|
|
Het probleem doet zich nog steeds voor bij mijn forum. Ik weet niet of anderen dit hebben? Let wel: je kan het als je dit gaat testen alleen weer goed maken door in de database even een waarde te veranderen. |
|
|
Development Posts: 1131
|
Klopt idd ja, dacht het toen ook gezegd te hebben maar nee dus.. was idd toch 1x vergeten een delete linkje weg te halen :]? | |
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||
|
Klopt in dat andere topic is dat toen ook wel gezegt. Maar er is nooit een oplossing voor gekomen? Zelf kom ik er niet helemaal uit. | |
|
|
Zorgen dat er niet verwijderd kan worden
|
|
| ____________________________________________________ Was ik maar een vliegtuig... Dan was ik tenminste niet gek! |
||
|
Quote:
Ja, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om PM's te verwijderen? |
|
|
|
Maar niet bij een pushmessage.. Bij het stuk phpcode wat het verwijderen van PM's afhandeld zou je dit gemakkelijk kunnen controlleren.. bestand pm.php -> regel 363 .. daar word al data over de desbetreffende pm opgehaald, een checkje of het een pushmessage is kun je dan zo inbouwen
|
|
||
|
Maar dit staat al standaard in de software, maar dat werkt dus niet?
Code
|
|||
|
|
Ook dat kun je gebruiken... maar dat gaat om het delete icoontje bij de PM zelf.. niet daaronder.. (In de software zelf zat nog geen beveiliging tegen het verwijderen als het een PM was )
|
|
||
| Pagina's in dit topic: 1 |