| Index / Mededelingen / DirectTopics Restart |
|
DT Moderator Posts: 195
|
Beste leden, gasten en gebruikers van DirectTopics, Zoals jullie allemaal weten is het een lange tijd stil geweest rondom DirectTopics. Dit alles had te maken met het feit dat de vorige eigenaar Mark, te weinig tijd over had voor DirectTopics. Daarom is er een tijdje gezocht naar een nieuwe eigenaar voor DirectTopics, die daadwerkelijk verder wou met deze forumsoftware. Nu, na een lange tijd, is dan alles eindelijk rond. Inmiddels is Maarten eigenaar geworden van DirectTopics. Dit houdt ook in dat DT van server is verhuisd. Nu kunnen er plannen worden gemaakt om te gaan werken aan DT 6. Met andere woorden, er komt geen DT 5.x Final. Meer informatie hierover volgt binnenkort. Echter zullen de ontwikkelingen langzaam verlopen. We willen namelijk geen dingen beloven die we later niet waar zouden kunnen maken. Echter staat het wel vast dat we verder gaan. Hopelijk heb ik hiermee een beetje informatie kunnen geven over de gang van zaken op dit moment rondom DirectTopics. Namens de DT Crew, Pieter. |
|
|
DT Moderator Posts: 683
|
Ik kan het misschien ook wel even erbij vermelden dat tijdelijk de frontpage niet 100% functioneert. In verband met het Carnaval zal dit zo spoedig mogelijk opgelost worden. Ook namens mij, en ik denk de rest van de Crew... Maarten, welkom in het DirectTopics team...
Deze reactie is het laatst gewijzigd door Steven op Zaterdag 17 Februari 2007 om 16:47 |
|
| ____________________________________________________ DirectTopics Support |
||
|
DT Support Posts: 180
|
Woei | |
| ____________________________________________________ Extreme-IRC |
||
|
Ah, dus de pijp wordt niet aan Maarten gegeven .....
|
|
|
Development Posts: 27
|
Een oproep aan ieder, als je je geroepen voelt om je steentje bij te dragen aan het ontwikkelen van DT6 en heb je wat in huis kun je ten alle tijden contact met mijn opnemen. Wat zeer welkom is, zijn de (x)html/css guru's |
|
|
DT Support Posts: 290
|
Wel, html/css is altijd mijn taak geweest, dus mocht je wat nodig hebben. Ik heb alleen niet heel erg veel tijd, anders was ik wel verder gegaan met DT. | |
|
Jow, lekker door restarten zou ik zeggen. Is namelijk mooie forumsoftware alleen zitten er in de downloadbare nog een paar bugjes geloof ik. | |
|
|
Mooi! Het is veel te mooie software om dood te laten bloeden. | |
| ____________________________________________________ The Daily QyRoZ |
||
|
DT Support Posts: 290
|
Ik zal eens kijken of ik nog zin/tijd heb om die graphite layout af te maken. Misschien mag je hem toch nog wel hebben
|
|
|
|
ik heb een vraagje , zelf draai ik een dt 4.2 forum op www.funpic.org(gratis hoster) maar dt 5.0 draait er niet op ivm veiligheidheds reden. word dt6.0 bijna gelijk aan dt 5.0 qua systeem of word het helemaal herbouwd? * WOEI! funpic acepteert nu wel dt 5.0 ![]() allen jammer dat er nu adds zijn , is er iemand lid van freehosting123? of weet iemand een gratis hoster zonder ads?
Deze reactie is het laatst gewijzigd door hipy op Zaterdag 02 Juni 2007 om 23:02 |
|
|
DT6 Medewerker Posts: 69
|
DT wordt herbouwd, als ik me niet vergist. | |
| ____________________________________________________ Fastlog |
||
|
Quote:
= Vorig bericht! * WOEI! funpic acepteert nu wel dt 5.0 ![]() allen jammer dat er nu adds zijn , is er iemand lid van freehosting123? of weet iemand een gratis hoster zonder ads?Ja, die zijn er!, probeer eens: ByetHost.nl Deze heeft: PHP, mySQL, 3 databases , FTP XtreemHost.com Gebruikt hetzelfde systeem als ByetHost, alleen, hier heb je 4 databases, Veel plezier ermee! -Larsisgoed9 |
|
|
|
Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens iets aan die frontpage doen? Het is mij ter oren gekomen dat Maarten ook erg weinig tijd over heeft om zich te kunnen richten op DT6. Daarom heb ik besloten dat ik wanneer ik over een paar weken klaar ben met schoolwerk, me ga verdiepen in DirectTopics, PHP en MySQL en dan hopelijk een DT5 Final of DT6 Beta kan maken. Het zal waarschijnlijk nog wel een tijdje duren voordat er één van beiden uit zal komen, maar ik ben van mening dat dit niet de manier is om een punt te zetten achter DirectTopics. Als we er al een punt achter zetten dan is dat met een compleet functionele FINAL en niet een Beta of half afgemaakt gerucht (DT6). |
|
|
|
Jammer dat het nog steeds erg inactief is. | |
| ____________________________________________________ Test [img]http://i3.ytimg.com/vi/voBNpdXkLnU/default.jpg[/img] |
||
| Pagina's in dit topic: 1 |